Online aktualizačné vzdelávanie – Inklúzia a podpora dieťaťa s poruchou sluchu v MŠ
Forma: online aktualizačné vzdelávanie – aplikácia ZOOM
Trvanie: 1,5 hod.
Lektorka: PaedDr. Martina Rzymanová
Cieľová skupina: učiteľ materskej školy, asistent pedagóga, vychovávateľ
Potvrdenie o absolvovaní: certifikát – aktualizačné vzdelávanie, v súlade s § 57 ods. 4 zákona č. 138/2019 Z.z.
Cena: 23 €
Tento webinár je podľa novely zákona 138/2019 súčasťou aktualizačného vzdelávania v téme “Inkluzívne vzdelávanie”.
Hlavný cieľ programu:
Hlavný cieľ programu je podporiť začlenenie detí so špeciálnymi potrebami v MŠ, podporiť emocionálny, sociálny a kognitívny rozvoj detí s PS predškolského veku prostredníctvom prispôsobenia metód vzdelávania a prístupu pedagógov v MŠ.
Popis:
Vzdelávanie ponúka praktický pohľad na potreby detí s poruchou sluchu v materskej škole. Účastníci sa oboznámia s možnosťami podporných opatrení, úpravami metód výučby a výchovy, ako aj s konkrétnymi prístupmi podporujúcimi inklúziu a rozvoj týchto detí. Dôraz sa kladie aj na efektívnu komunikáciu s rodičmi, význam ranej intervencie a úlohu pedagóga v multidisciplinárnom tíme.
Absolventi získajú:
-certifikát a potvrdenie o absolvovaní aktualizačného vzdelávania
-elektronický spracovaný materiál
Link na sledovanie online webinára obdržíte e-mailom v deň vysielania.
Kontakt pre vaše otázky: 0915 773 060
Pri objednávke prosím uveďte Vaše meno a priezvisko (aj rodné) s diakritikou, titul a do poznámky prosím napíšte Váš dátum a miesto narodenia. Kompletné a správne osobné údaje sú podmienkou vystavenia potvrdenia o absolvovaní aktualizačného vzdelávania a certifikátu. Ďakujeme!
Termín konania:
30.09.2025 od 17:30
Trvanie: 90 minút vrátane diskusie
ZAKÚPIŤ AKTUALIZAČNÉ VZDELÁVANIE TU
Lektorka: PaedDr. Martina Rzymanová je špeciálna pedagogička – surdopédka. Už 22 rokov pôsobí v poradenskom systéme, kde pracuje s rodinami detí s poruchou sluchu od raného veku až po dospelosť. V rámci odbornej starostlivosti sa intenzívne venuje téme inklúzie detí s poruchou sluchu do bežných materských, základných, stredných a vysokých škôl. Pravidelne navštevuje školy, v ktorých sa vzdelávajú deti s poruchou sluchu, a poskytuje poradenstvo a podporu pedagógom, asistentom učiteľa a podporným tímom v školách. Je spoluautorkou kníh Máme dieťa s poruchou sluchu I. a II., ako aj metodickej príručky Dieťa s poruchou sluchu v materskej škole. Podieľala sa tiež na tvorbe katalógu podporných opatrení pre deti s poruchou sluchu a na odborných štandardoch pre poradenské zariadenia. V súčasnosti pôsobí ako riaditeľka a surdopédka v Súkromnom špecializovanom centre poradenstva a prevencie pre deti do siedmeho roku veku.