ONLINE inovačné vzdelávanie – Adaptácia, diagnostika a rozvoj 2- a 3-ročných detí v MŠ
Inovačné vzdelávanie realizujeme v súlade s § 55 ods. 3 a 4 zákona č. 138/2019 Z.z. na základe a v rozsahu vydaného oprávnenia.
Evidenčné číslo: 57/2023-IV
Program v rozsahu: 50 hodín (rozsah prezenčnej formy – 10 hodín, rozsah dištančnej formy – 40 hodín)
Inovačné vzdelávanie je určené pre tieto kategórie, podkategórie alebo kariérové pozície:
- učiteľ materskej školy
- pedagogický asistent
- školský špeciálny pedagóg
Hlavný cieľ programu:
Inovovať profesijné kompetencie pedagogických zamestnancov potrebné pre prácu s najmladšími (2-a 3-ročnými) deťmi v prostredí materských škôl v kontexte realizácie modelu adaptačného programu, diagnostiky, plánovania a hodnotenia.
Čiastkové ciele programu vzdelávania:
• Plánovať a realizovať model adaptačného programu podľa potrieb dieťaťa, zákonného zástupcu a možností materskej školy.
• Navrhnúť a vyhodnotiť proces diagnostiky dieťaťa najmladšej vekovej skupiny v MŠ.
• Plánovať a hodnotiť výchovno-vzdelávacie činnosti v súlade s potrebami najmladšej vekovej kategórie detí v MŠ a v súlade s individuálnymi potrebami každého dieťaťa.
Získané profesijné kompetencie:
• Absolvent disponuje teoretickými vedomosťami a praktickými zručnosťami v oblasti výchovy a vzdelávania najmladšej vekovej skupiny detí v prostredí materských škôl, ktoré následne aplikuje do praxe.
• Dokáže navrhnúť obsah diagnostikovania adaptačného procesu, vývinových charakteristík a individuálnych osobitostí dieťaťa.
• Vytvára podnetné prostredie pre vývin a rozvoj osobnosti detí so zreteľom na ich vekové a individuálne osobitosti v súlade s kurikulom predprimárneho vzdelávania v materských školách.
Vzdelávanie prebieha online cez aplikáciu TEAMS, odporúčame sa prihlásiť na udalosť cez stolný počítač, alebo notebook.
Termín konania:
1. časť 29.5. od 16:00
2. časť 13.6. od 16:00
Cena za vzdelávanie: 92 €
O ďalších podmienkach Vás budeme informovať emailom.
Podmienky pre zaradenie pedagogického zamestnanca na vzdelávanie:
Záujemca o inovačné vzdelávanie predloží poskytovateľovi záväznú, čitateľne a úplne vyplnenú a vlastnoručne podpísanú prihlášku. Riaditeľ školy alebo školského zariadenia v prihláške potvrdzuje svojim podpisom zaradenie pedagogického zamestnanca do kategórie a podkategórie, riaditeľovi školy alebo školského zariadenia potvrdzuje údaje v prihláške zriaďovateľ. Ak pedagogický alebo odborný zamestnanec nie je v čase podania prihlášky na vzdelávanie v pracovnom pomere alebo riaditeľ nepotvrdí podpisom písomnú prihlášku záujemcu, príslušnosť uchádzača k cieľovej skupine sa dokazuje priložením dokladu o získanom vzdelaní.
Program vzdelávania ukončí účastník pri splnení nasledujúcich podmienok:
1. absolvovanie minimálne 80 % prezenčného vzdelávania
2. 100 % spracovanie výstupov z dištančnej formy vzdelávania
3. online prezentovanie záverečnej prezentácie pred trojčlennou komisiou
Po splnení podmienok pre riadne ukončenie realizovaného vzdelávania získa absolvent doklad o absolvovaní inovačného vzdelávania, osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.
PRIHLÁSIŤ SA NA VZDELÁVANIE TU
HODNOTENIE VZDELÁVANIA:
„Páčilo sa mi, že pani lektorka kladie dôraz na zážitkové učenie detí.”
„Vzdelávanie bolo naozaj prínosné a obohacujúce.”
„Naučila som sa veľa techník, ako učiť deti cez ich vlastné skúsenosti, za čo ďakujem.”