Online inovačné vzdelávanie – Kreatívna ranná rozcvička pre MŠ a ZŠ
Počas vzdelávania si osvojíte hudobno-pohybové metódy a formy práce, ktoré stimulujú u detí a žiakov schopnosti potrebné pre efektívne učenie sa (zrakové a sluchové vnímanie, priestorovú orientáciu, taktilné vnímanie a vnímanie vlastného tela atď.).
Inovačné vzdelávanie realizujeme v súlade s § 55 ods. 3 a 4 zákona č. 138/2019 Z.z. na základe a v rozsahu vydaného oprávnenia.
Evidenčné číslo: 8/2020-IV
Program v rozsahu: 50 hodín (rozsah prezenčnej formy – 15 hodín, rozsah dištančnej formy – 35 hodín).
Inovačné vzdelávanie Kreatívna ranná rozcvička pre MŠ a ZŠ je určené pre tieto kategórie, podkategórie alebo kariérové pozície:
učiteľ materskej školy
učiteľ prvého stupňa základnej školy
vychovávateľ
pedagogický asistent
školský špeciálny pedagóg
Hlavný cieľ programu: Rozšíriť, rozvíjať a prehĺbiť teoretické vedomosti, praktické zručnosti a odborné kompetencie pedagógov o inovatívne postupy pri rozvíjaní elementárnych hudobno-pohybových schopností a nadobúdaní hudobno-pohybových zručností a návykov detí a žiakov.
Čiastkové ciele programu vzdelávania:
- osvojiť si hudobno-pohybové metódy a formy práce, ktoré stimulujú u detí a žiakov schopnosti potrebné pre efektívne učenie sa (zrakové a sluchové vnímanie, priestorovú orientáciu, taktilné vnímanie a vnímanie vlastného tela atď.).
- uplatňovať osvojené hudobno-pohybové metódy a formy pri aktívnom vnímaní hudobných produktov – piesní a rytmických riekaniek a básní a pri vlastnej tvorivosti.
- aplikovať hudobno-pohybové hry do výchovno-vzdelávacieho procesu so zameraním na stimuláciu vybraných schopností detí a žiakov.
Získané profesijné kompetencie:
- Absolvent disponuje teoretickými vedomosťami a praktickými zručnosťami, ktoré mu umožňujú vhodne aplikovať hudobno-pohybové metódy a formy práce, ktoré stimulujú u detí a žiakov schopnosti potrebné pre efektívne učenie sa,
- dokáže tvorivo projektovať hudobno-pohybové hry a činnosti, prostredníctvom hudobno-pohybových aktivít vytvára priaznivú emocionálnu a sociálnu klímu a tiež podnetné prostredie pre vývin a rozvoj osobnosti dieťaťa.
Termín konania: 29.1.2025 od 16:00
Cena za vzdelávanie: 89 €
Podmienky pre zaradenie pedagogického zamestnanca na vzdelávanie:
Záujemca o inovačné vzdelávanie predloží poskytovateľovi záväznú, čitateľne a úplne vyplnenú a vlastnoručne podpísanú prihlášku. Riaditeľ školy alebo školského zariadenia v prihláške potvrdzuje svojim podpisom zaradenie pedagogického zamestnanca do kategórie a podkategórie, riaditeľovi školy alebo školského zariadenia potvrdzuje údaje v prihláške zriaďovateľ. Ak pedagogický alebo odborný zamestnanec nie je v čase podania prihlášky na vzdelávanie v pracovnom pomere alebo riaditeľ nepotvrdí podpisom písomnú prihlášku záujemcu, príslušnosť uchádzača k cieľovej skupine sa dokazuje priložením dokladu o získanom vzdelaní.
Program vzdelávania ukončí účastník pri splnení nasledujúcich podmienok:
1. absolvovanie minimálne 80 % prezenčného vzdelávania
2. 100 % spracovanie výstupov z dištančnej formy vzdelávania
3. prezentovanie záverečnej prezentácie pred trojčlennou komisiou
Po splnení podmienok pre riadne ukončenie realizovaného vzdelávania získa absolvent doklad o absolvovaní inovačného vzdelávania, osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.
PRIHLÁSIŤ SA NA VZDELÁVANIE TU
Lektorka: Mgr. Veronika Pavlíková, dipl. fyz je vyštudovaná fyzioterapeutka, ktorá sa fyzikálnej terapii venuje viac ako 15 rokov. Špecializuje sa na dýchacie cvičenia a vplyvy bráničného dýchania detí v ranom detskom veku. Absolvovala množstvo odborných vzdelávaní, napísala niekoľko publikácií a je členkou Slovenskej komory fyzioterapeutov. Svoju odbornú prax vykonáva v Žiline vo vlastnej fyzioterapeutickej ambulancii.
Ako o seba sama povedala, je vďačná dcéra, šťastná manželka a spokojná mama.
HODNOTENIE VZDELÁVANIA:
„Veľký prínos v nových aktivitách, cvičeniach.”
„Vzdelávanie bolo veľmi zaujímavé, náučné, ale aj zábavné.”
„Bolo to veľmi pekné a prínosné pre pracovný ah osobný život. Určite mnohé aktivity využijem.”