Hore
+421 915 773 060 | info(at)prosolutions.sk
Pozrite aj vnimavedeti.sk

Online inovačné vzdelávanie – Poruchy autistického spektra a ADHD u deti v MŠ

Vzdelávanie ponúka poznatky k identifikovaniu potrieb detí s ťažkosťami v správaní. Možné príčiny ich správania so zreteľom na posilnenie zručností pedagógov na podporu týchto detí. Návrh aktivít a vhodných podporných opatrení pedagógov.

Evidenčné číslo: 57/2023-IV
Program v rozsahu: 50 hodín (rozsah prezenčnej formy – 10 hodín, rozsah dištančnej formy – 40 hodín)

Inovačné vzdelávanie Poruchy autistického spektra a ADHD u deti v MŠ je určené pre tieto kategórie, podkategórie alebo kariérové pozície:

• učiteľ materskej školy
• pedagogický asistent
• školský špeciálny pedagóg
• vychovávateľ

Hlavný cieľ programu: Inovovať profesijné kompetencie pedagogických zamestnancov materských škôl potrebné pre prácu s deťmi predškolského veku (5- a 7-ročnými).

Čiastkové ciele programu vzdelávania:

  1. Identifikovať potreby detí s ťažkosťami v správaní. Identifikovať silné a slabé stránky týchto detí.
  2. Plánovať a hodnotiť výchovno-vzdelávacie činnosti v súlade s individuálnymi potrebami každého dieťaťa.
  3. Ovládať spôsoby komunikácie a vhodné reakcie potrebné na zvládanie individuálnych potrieb detí.

Získané profesijné kompetencie:

Termín konania: pripravujeme

Cena za vzdelávanie: 89 €

Podmienky pre zaradenie pedagogického zamestnanca na vzdelávanie:

Záujemca o inovačné vzdelávanie predloží poskytovateľovi záväznú, čitateľne a úplne vyplnenú a vlastnoručne podpísanú prihlášku. Riaditeľ školy alebo školského zariadenia v prihláške potvrdzuje svojim podpisom zaradenie pedagogického zamestnanca do kategórie a podkategórie, riaditeľovi školy alebo školského zariadenia potvrdzuje údaje v prihláške zriaďovateľ. Ak pedagogický alebo odborný zamestnanec nie je v čase podania prihlášky na vzdelávanie v pracovnom pomere alebo riaditeľ nepotvrdí podpisom písomnú prihlášku záujemcu, príslušnosť uchádzača k cieľovej skupine sa dokazuje priložením dokladu o získanom vzdelaní.

Program vzdelávania ukončí účastník pri splnení nasledujúcich podmienok:

1. absolvovanie minimálne 80 % prezenčného vzdelávania
2. 100 % spracovanie výstupov z dištančnej formy vzdelávania
3. prezentovanie záverečnej prezentácie pred trojčlennou komisiou

Po splnení podmienok pre riadne ukončenie realizovaného vzdelávania získa absolvent doklad o absolvovaní inovačného vzdelávania, osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.

Lektorka: Mgr. Eva Krupová je psychologička, ktorá viac ako 15 rokov pracovala v Centre pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie. Nadobudla skúsenosti v diagnostike, v poradenstve a terapii so širokou vekovou škálou klientov od 3 rokov až po adolescentov. Vo svojej práci nadobudla presvedčenie, že najefektívnejšie dokáže pomôcť klientom správnym a individualizovaným prístupom, ako aj edukáciou ich najbližšieho okolia. Intenzívne sa venovala poradenstvu rodičom a pravidelne navštevovala MŠ, ZŠ aj SŠ.
Vo svojej individuálnej práci s klientmi využíva prvky viacerých poradenských a terapeutických smerov s cieľom čo najviac sa prispôsobiť potrebám klientov (prvky kognitívno-behaviorálnej terapie, terapie hrou, Kidskills a pod.). Venuje sa konzultáciám a prednáškam na rôzne témy (Školská pripravenosť, Deti s poruchou autistického spektra, Efektívna spolupráca asistentov učiteľa s pedagógmi, Deti cudzincov, Tréning rodičovských zručností a iné). V súčasnosti taktiež ukončuje dlhodobé vzdelávanie v Praktických technikách práce s deťmi. Pôsobí ako psychologička na strednej škole, vo svojej súkromnej praxi sa venuje klientom od 3 rokov. Venuje sa vzdelávaniu pedagógov aj rodičov.

                                                               PRIHLÁSIŤ SA NA VZDELÁVANIE TU

 

HODNOTENIE VZDELÁVANIA:

„Zrozumiteľne vysvetlená diagnostika detí a spôsoby, ako s nimi pracovať.“

„Vzdelávanie poskytlo veľa príkladov z praxe, ktoré viem využiť pri práci s deťmi.“

„Pani lektorka je veľmi príjemná osoba, vzdelávanie sa mi veľmi páčilo.“